Deviant Login Shop
 Join deviantART for FREE Take the Tour
×

:iconoo0ryuuheartsyou0oo: More from oO0RyuuHeartsYou0Oo


More from deviantART



Details

Submitted on
July 4, 2012
File Size
5.7 KB
Link
Thumb

Stats

Views
21,011 (12 today)
Favourites
478 (who?)
Comments
255
Downloads
29
×


"so who's next.....................?"

"I believe that would would be me." Kyoya said sauntering onto the stage with those mad skills of his. Once again Kyoya was in nothing but a pair of red skinny jeans red converse and a matching jacket.

"welcome ladies I will be performing first so please be kind." he smiled at the crowd and signaled for the music to start.


Just shoot for the stars
If it feels right
And aim for my heart
If you feel like
And take me away and make it OK
I swear I'll behave


although you had only choose the song to annoy Kyoya he seemed to really be putting his heart into the lyrics. Smiling you cheered along with the rest of the crowd.

You wanted control
So we waited
I put on a show
Now I make it
You say I'm a kid
My ego is big
I don't give a shit
And it goes like this


what he did next made the who horde of fan girls pass out from blood loss. He took off his hoody and began twirling it above his head like a *cough* stripper *cough*


Take me by the tongue
And I'll know you
Kiss me 'til you're drunk
And I'll show you

All the moves like Jagger
I've got the moves like Jagger
I've got the moves like Jagger

I don't need to try to control you
Look into my eyes and I'll own you

With them moves like Jagger
I've got the moves like Jagger
I've got the moves like Jagger

girls were dropping to the floor like flies swooning and fawning over this sexier side of Kyoya.

Maybe it's hard
When you feel like you're broken and scarred
Nothing feels right
But when you're with me
I'll make you believe
That I've got the key

Oh
So get in the car
We can ride it
Wherever you want
Get inside it
And you want to steer
But I'm shifting gears
I'll take it from here (Oh! Yeah yeah!)
And it goes like this (Uh)

by this time most the crowd was unconscious and you had gone through three towels from your nose bleeds but this all went unnoticed by him because he just kept on singing.

Take me by the tongue
And I'll know you (Uh)
Kiss me 'til you're drunk
And I'll show you

All the moves like Jagger
I've got the moves like Jagger
I've got the moves like Jagger

I don't need to try to control you (Oh, yeah)
Look into my eyes and I'll own you

With them moves like Jagger
I've got the moves like Jagger (Yeah yeah)
I've got the moves like Jagger

the girls were throwing their panties at him left and right. It really was a wonder how he wasn't tripping over them. He continued to swagged his way around the stage *cough* like a boss *cough*. And let me tell you it was SEXY AS HELL.

You wanna know how to make me smile
Take control, own me just for the night
And if I share my secret
You're gonna have to keep it
Nobody else can see this

So watch and learn
I won't show you twice
Head to toe, oooh baby rub me right
But if I share my secret
You're gonna have to keep it
Nobody else can see this (Ay! Ay! Ay! Aaay!)

And it goes like this

what he did next almost made the rest of the host club pass out. He began to thrust his hips to the beat and sang the last verse.

Take me by the tongue (Take me by the tongue)
And I'll know you
Kiss me 'til you're drunk
And I'll show you (Yeah yeah yeah!)

All the moves like Jagger
I've got the moves like Jagger
I've got the moves like Jagger
(Oh, yeah)
I don't need to try to control you
Look into my eyes and I'll own you

With them moves like Jagger
I've got the moves like Jagger
I've got the moves like Jagger

he looked around at the puddles of blood and passed out fan girls. He rubbed his temples and walked back stage.

"someone go wake up the fan girls" he turns to you and miss-[y/n] I need to talk to you privately." he growls. You blush and fallow him out into the hallway.

"do you know what you've cost the club? I will have to send flowers and apology letters to every single one of those girls not to mention their doctors." you could practically see the little calculator in his head explode into a million little pieces.

"hey I never told you to do those things!" you shot back at him.

"never the less this was your idea and you're going to pay the price." he smirked and pushed you up against the wall. you shuttered at the closeness and the warmth of his breath on your skin. "you can pay me with your body~" (unoriginal line is unoriginal>.<)

" I-I really like you Kyoya please don't do thi-" you were cut off by a soft pair of lips. Your eyes fluttered shut and you melted into the kiss.

"would you say you love me?" he growled against your lips.

"Y-yes" you said breathlessly.

" Well I suppose it's a mutual feeling." he said leaning away and pushing his glasses back in place on his nos- WAIT A FREAKING BANANA THROWING MONKEY SECOND! Did Kyoya , the heartless shadow king just indirectly tell you he loved you? HOLLY HELL THE WORLDS GONNA END KYOYA HAS A HEART!

You smiled and stood on your tippy toes so you could plant a sweet kiss on his lips.

"that's good to know Kyoya-koi"

"by no means does this mean I've forgotten about your debt........"
EDIT i need your help to continue writing reader inserts [link]

:iconwhyyounoplz: kyoya why you no say you love me!

lol ok so it's up to you which host/song/outfit comes next so leave me the reviews :D

The song is moves like jaguar by maroon five [link]

*~*~~*~*~*~*~*chose your host *~*~*~*~~**~
INTRO: [link]
Tamaki: [link]
Kyoya: YOU ARE HERE
Hikaru and Karou: [link]
Hunny: [link]
Mori: [link]

:iconrainbowheartplz1::iconrainbowheartplz2::iconrainbowheartplz3:
:iconrainbowwaveplz1::iconrainbowwaveplz2::iconrainbowwaveplz3:
:iconrainbowheartplz: thanks for reading please comment :iconrainbowheartplz:
:iconrainbowwaveplz1::iconrainbowwaveplz2::iconrainbowwaveplz3:
:iconrainbowheartplz1::iconrainbowheartplz2::iconrainbowheartplz3:

i do not own ouran or the picture
Add a Comment:
 
:iconlexiparler1182:
LexiParler1182 Featured By Owner 6 days ago  New member Hobbyist Artisan Crafter
"HOLLY HELL THE WORLDS GONNA END KYOYA HAS A HEART!" XD
Reply
:iconthe-sexy-potato:
The-Sexy-Potato Featured By Owner Jun 27, 2014
Yeah, I died and went to Kyoya heaven.
Thank you.
This was PERFECT!
Reply
:iconcialois:
Cialois Featured By Owner Jun 18, 2014  Hobbyist Artist
I got the moves like.... JAEGER!!!!! Eren Yeager (Smile) [V2]  Haha Attack On Titan :)
Reply
:iconicantstopfangirling:
ICantStopFangirling Featured By Owner Jun 18, 2014  New member
i thought that the whole time I GOT THE MOVES LIKE JAEGER, I GOT THE MOVES LIKE JAEGER. Xd
Reply
:iconcialois:
Cialois Featured By Owner Jun 18, 2014  Hobbyist Artist
I AM GOING TO GO MAKE UP LYRICS FOR THAT NOW. BYE
Reply
:iconsebastianlover1227:
sebastianlover1227 Featured By Owner Jun 12, 2014  New member
well will be light headed for the next month
Reply
:iconhashtagpeople:
Hashtagpeople Featured By Owner Jun 6, 2014
Awe damit I was looking foward to getting tapped......uhhhh I mean wonderful
Reply
:iconiloveerenjeager:
IloveERENjeager Featured By Owner Jun 16, 2014  Hobbyist Writer
weren,t we all
Reply
:iconhashtagpeople:
Hashtagpeople Featured By Owner Jun 17, 2014
Teehee 😁
Reply
:iconanadreamerforever:
Anadreamerforever Featured By Owner May 30, 2014  New member Hobbyist General Artist
Heeheehee...
Reply
Add a Comment: